Ett tips i bleka tider..

Vad trevligt att ni tyckte att min idé med lösögonfrans tutorial lät bra. Jag har redan skrivit ned den på min "måste göra lista" för YouTube, så förhoppningsvis får jag den gjord innan jul så att alla kan sitta och äta julbord med fina superlånga fransar eller crazy fjädrar runt ögonen.. Eller kanske det passar bättre på nyåret? Tror visst det. Vad har ni tänkt göra på nyåret förresten? Jag har inte riktigt nån koll, men jag åker nånstans åtminstone, vart får man se senare.

Nu över till en produkt jag hade tänkt tipsa om idag, och som funkar utmärkt om man inte orkar fixa med brun utan sol jämt och dessutom vill ha en fin lagom skimrande finnish på hyn.


Produkten heter Bronze Universel De Chanel och kommer som ni förstås redan har kunnat gissa er till från Chanel. Det är en ganska fast, men inte alls fet bronzing creme som kan användas på en rad olika sätt.  På sommaren brukar jag använda den ensam som foundation med litet puder ovanpå, och nu på vintern brukar jag använda den som ett slags primer under min foundation för att ge ett litet mer brunt ( Då gäller det naturligtvis att inte packa på allt för mycket ljus foundation på, utan bara ett väldigt tunt lager räcker.) intryck. Funkar också utanpå både puder och foundation istället för bronzingpuder.
Produkten är väldigt dyrg, och även om jag använder den ofta, så är jag fortfarande bara inne på fjärde burken på fem år.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej Clara,



Tack för bra tips! Gillar din blogg så pass att jag har lagt till dig i min länklista på bloggen idag :)



Ha det gott!



Kram, Isabella.

2008-12-10 @ 19:10:22
URL: http://annuendag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0