Hilary Duff look.

Tjena! Idag har jag arbetat för fullt med att göra videos för min Youtube. Den första har jag redan laggt ut, för den är ett request från en av mina subscribers som jag försökt få gjort länge.
Looken är ungefär den samma som den senaste jag presenterat här på bloggen nu senast, men en aning mörkare. Den är inspirerad av Hilary Duffs bruna smokey eye look.

Jag är inget stort fan av Hilary Duff, men jag nappade genast på iden att göra looken när jag hittade litet bilder. Den är väldigt läcker och passar de flesta oberoende av hår eller ögonfärg.
Såhär ser jag ut:

Trist för er kanske att se två nästan lika looks efter varandra, men det kommer annat, det kan jag lova. Jag fick bla. ett mycket trevligt mail idag angående ett möjligt bloggsammarbete gällande nyårs make up..Berättar inte mer om det nu, men jag tror att ideen är hur bra som helst, och jag återkommer såklart angående detta litet senare.

Vill ni se videon för Hilary Duff looken så är det bara att klicka här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0