Illamasqua.

Jag har kikat litet på ett nystartat sminkmärke som heter Illamasqua. Företaget startades detta år(2008) och säljs än så länge bara på Selfridges i London och på deras webbsite. För det första gillar jag deras slogan "Make Up For Your Alter Ego" vilket onekligen låter coolt och spännande. För det andra är deras kampanjbilder väldigt tilltalande. Eller vad tycker ni?

Mej tilltalar det väldigt mycket åtminstone. Vackra färger, litet goth, litet 20-tals stumfilm. Snyggt och kreativt helt enkelt.

Förpackningarna är också snygga i mitt tycke, och det finns en hel del spännande färgallternativ på webbsidan.

 Jag tror jag skall ta och klicka hem några produkter och kolla ifall det är så lovande som det verkar...
Vill ni kolla in grejerna så gå in på webbsidan www.illamasqua.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0