Julstök och smink..

Jag hade egentligen tänkt att jag skulle sätta ihop en liten special med julklappstips om grejer man kan fynda på nätet, men sen insåg jag att de faktiskt inte är många dagar kvar till julafton, så man hinner knappast få nåt hem med posten ändå.
Tiden går alltså snabbare än man kan fatta nästan känns det som.

Har de sista dagarna hållit på och bakat, lagat mat och frusit in. Det är lixom mitt jobb inför julen eftersom jag är en riktig julperfektionist och tror att ingen annan kan få julmaten att smaka lika bra haha. Igår fixade jag ihop det här pepparkakshuset. Jag har inte gjort pepparkakshus på några år, så det var rikigt kul.

När det gäller smink har jag faktiskt en del grejer påväg. Skall idag fixa den första av två nyårssminkningar som kommer att läggas ut lagom till nyår. Det blir en del glitter kan jag lova. Detta gav mej dessutom en ide.. Jag måste skiva ett inlägg om bra glitter produkter. Lagom till nyår hinner man få hem paket åtminstone..

Kommentarer
Postat av: Isabella

Wow! Vilket hus!! Jag har bara gjort peppishus en gång och dte gick inte så bra, haha! Kanske borde testa igen... Nästa år...

2008-12-18 @ 15:04:51
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: naddie.

gud jag har ingen ork till pepparkaksbyggande ;) jag är iprincip alltid online på msn.. sitter dock där inte alltid! Men ett säkert kort brukar vara mellan 6-8 på kvällarna :D pröva när som skulle jag vilja säga :) KRAM

2008-12-18 @ 23:35:41
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: JEnilita

Hej hoppas allt e bra! ja e äntligen hemma!! Gud vilket fint pepparkakshus du har gjort!! ja önskar ja med kunde göra ett! ja e en usel kokerska! önskar ja kunde göra julmat med!! Men det bästa me maten e att äta den haha. HA en underbar jul om vi inte hörs tidigare och jag ser fram imot nyårs sminket! Puss

2008-12-22 @ 23:40:44
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Zatu*

Hej tjejen! Ville bara säga att du e grym på detta med smink sen är jag bara lite nyfiken om du är finsk? Svara gärna i min blogg =) Ha d kalas // Zatu

2008-12-26 @ 00:19:01
URL: http://zatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0