Kvällens look..

Idag har jag lyckats knåpa ihop en nygammal look som jag lagt ut på YouTube. Dom som kollat in min blogg tidigare vet att jag redan för någon månad sedan försökte mej på att göra en look inspirerad av Pamela Anderssons sminkning i Macs Viva Glam reklam.

Såhär ser originalbilden ut som jag blev inspirerad av. En fantastisk sminkning tycker jag, i väldigt vackra färger som särskilt tar fram blåa ögon väldigt bra.
Såhär ser jag ut i denna look:

Videon finns att kolla på här.
Nu skall ni alla ha en riktigt skön helg!
Kram/ Clara

Kommentarer
Postat av: Gabriella.

grym du e på sminkning =)

2008-12-05 @ 23:27:23
URL: http://gabriella-y.blogspot.com
Postat av: foxy

Kom över denna bloggen via en annan blogg. Ville bara säga att du är jätteduktig och jag blir jätteinspirerad av dina bilder. Kram från en som oxå är intresserad av make up i Oslo :)

2008-12-06 @ 01:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0