Mitt bidrag för Nyåret..

Jag blev kontaktad av gulliga Thina för en tid sen. Hon ville att jag skulle göra ett par looks för nyåret som gästbloggare så att hennes läsare kunde få litet tips på sminkningar för alla nyårsfester..
Här är de två sminkningarna jag fixade:


Sminkning 1. Guld och glitter på ögonen och rosa läppar.
Kolla videon hur du gör det här.

Look nr 2.  Litet mörkare och litet mer vågat med svart glitter.


Videon för denna look finns här.

Thinas inlägg kan ni läsa här.

Hoppas att ni får några ideer av detta och kanske fixar någon egen häftig look inför nyårsfesten.
Själv firar jag inte nyår. Mest för att alla nyår jag firat har slutat dåligt på ett eller annat sätt. Jag gav alltså upp med nyårsfirandet för min del för några år sen. Nyårsfafton är min otursdag helt enkelt.
Jag åker ut till stugan isället med familjen, käkar kalkon och dricker rysk champagne och spelar alfapet. Funkar utmärkt för mej.
Trots min egen slöhet hoppas jag att ni har det super kul och festar ordentligt!

Gott Nytt År på er!

Kram/C 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det guldiga är så gudomligt snyggt!

2008-12-30 @ 19:18:11
Postat av: Kristina

...förresten, vilken typ av lösögonfransar använder du? Hur många har du satt dit?

2008-12-30 @ 19:19:06
Postat av: michaela

shit vad fina! nummer 2 och den sista speciellt! De ser verkligen nyår ut

2008-12-30 @ 19:24:35
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Jenilita

hej gumman! godfortsättning! Åh va snygga looks! älskar nummer 2! Jag önskar du va här o kunde sminka mej så snyggt varje gång jag går ut:)hoppas du hade en bra nyårsafton! puss o kram

2009-01-02 @ 02:03:27
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0