Jag är litet sugen på..

...dom här två grejerna. Känns verkligen som ett par produkter jag kunde behöva. Nån som testat dom kanske?

1.  Smashbox Photo Finish Bronzing Foundation Primer.

Som jag skrivit tidigare så gillar jag verkligen Smashbox primers, så denna låter som nåt jag borde inskaffa med tanke på att jag är sjukt beroende av bronzing-produkter också. Kunde kanske vara ett vettigt allternativ nu på vintern om man inte orkar smeta in sej med brun utan sol jämt.

2.   Japonesque Soft Touch Lash Placement Kit

Är detta en gåva från gudarna, eller? Så verkar det åtminstone. Ett litet verktyg att placera lösögonfransarna rätt och enkelt med. Verkligen nåt jag kunde behöva med tanke på att jag både en och två gånger har förstört hela min sminkning när jag inte lyckats få fransarna på plats och slutat med lim i hela ansiktet.  Det låter nästan för bra för att vara sant faktiskt, tycker ja. Är det nån som testat denna pryl och vet om det funkar?

Kommentarer
Postat av: jenilita

hej gumman!! Kul att du gillar designen hehe den e lite 2 mutch kanske men man ska inte ta det så seriöst:) allt bra med dej? ja glömde lägga till din blogg på blogg koll ska göra det nu direkt, det e så många bra grejer du tipsar om!! dessa produkter har jag doxk inte testat själv ännu. ha en bra kväll Bamsekram!!

2008-11-10 @ 22:00:52
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

hej gumman!! Kul att du gillar designen hehe den e lite 2 mutch kanske men man ska inte ta det så seriöst:) allt bra med dej? ja glömde lägga till din blogg på blogg koll ska göra det nu direkt, det e så många bra grejer du tipsar om!! dessa produkter har jag doxk inte testat själv ännu. ha en bra kväll Bamsekram!!ledsen om den kommer flera gånger datan hängde se så ja klickade massa

2008-11-10 @ 22:03:06
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

hej gumman!! Kul att du gillar designen hehe den e lite 2 mutch kanske men man ska inte ta det så seriöst:) allt bra med dej? ja glömde lägga till din blogg på blogg koll ska göra det nu direkt, det e så många bra grejer du tipsar om!! dessa produkter har jag doxk inte testat själv ännu. ha en bra kväll Bamsekram!!ledsen om den kommer flera gånger datan hängde se så ja klickade massa

2008-11-10 @ 22:03:24
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

hej gumman!! Kul att du gillar designen hehe den e lite 2 mutch kanske men man ska inte ta det så seriöst:) allt bra med dej? ja glömde lägga till din blogg på blogg koll ska göra det nu direkt, det e så många bra grejer du tipsar om!! dessa produkter har jag doxk inte testat själv ännu. ha en bra kväll Bamsekram!!ledsen om den kommer flera gånger datan hängde se så ja klickade massa

2008-11-10 @ 22:04:00
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: jenilita

hej gumman!! Kul att du gillar designen hehe den e lite 2 mutch kanske men man ska inte ta det så seriöst:) allt bra med dej? ja glömde lägga till din blogg på blogg koll ska göra det nu direkt, det e så många bra grejer du tipsar om!! dessa produkter har jag doxk inte testat själv ännu. ha en bra kväll Bamsekram!!ledsen om den kommer flera gånger datan hängde se så ja klickade massa

2008-11-10 @ 22:04:08
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: ClaraW

Det är lugnt! Det ser bara bra ut i statistken med litet extra kommentarer haha!

Tycker inte att din design är för mycket alls. Tycker bara att den är fin och det är kul att kunna va litet självironisk ibland. Kör på din stil som den är, jag gillar den!

Kramar//C

2008-11-11 @ 22:29:37
URL: http://fr.youtube.com/user/Clariella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0