Så otroligt sött..

Alltså, jag är inte en sån där rosa tjej som har sängen full med gosedjur och hjärtan på allting. Jag är mer läder och dödskallar typen, men ändå kan jag inte annat än falla pladask för de här.


Små söta anskar med Disneyfigurer fyllda med vackert färgade rouge-kulor. Väcker verkligen habegär hos mej även om jag inte ens testat dom och kollat hur pigmenterade de är osv. Kommer från Paul & Joe och finns att köpa på www.asos.com . Kanske ett bra julklappstips för en syster eller kompis?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååhh, så fina!

Paul & Joe har så mycket fint smink, jag önskar att jag kunde klicka hem ALLT! :)

2008-11-17 @ 17:19:50
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Å Gud vilka söta, man kan ju knappt titta direkt på dem för att de är så söta att de sticker i ögonen, får nästan samma känsla som när jag tittar på kattungar...är också en dödskalle-tjej, men de där skulle man ju gärna riskera imigen för :)

2008-11-27 @ 07:01:43
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0