Urk..

Jag har inte bloggat på väldigt länge nu. Mest för att jag först har varit sjuk och nu känner mej som en korsning mellan zombie och en elefant i ett glashus. Allt jag gör går nämligen fel just nu känns det som.
Gällande smink har jag inte mycket nytt. Visst har jag sminkat mej några gånger, och en kompis en gång, men det har inte blivit av att ta några bilder.
Igår fyndade jag däremot en del smink till mycket bra priser på nätet, så förhoppningsvis, om jag inte blivit grundlurad, så borde det dyka upp litet nya grejer att leka med snart.=)
Återkommer när jag känner mej på bättre humör. 

Kommentarer
Postat av: jenilita

hej snygging!! hoppas du mår bättre!

På den bilden ja har playboy tröjan har jag clip on hår:) inget som sitter fast du vet! jag har tagit ut mina extensions så jag har traskat runt med det några dagar, Nu ska jag sätta i mitt nya hår, gör det oftast halva själv sen får min frisöt kompis hjälpa mej o klippa upp det. lite galet o göra hårförlänging mitt i natten men ja har inget bättre för mej då killen e på sin nattklubb o hjälper till idag, skönt o bli av med bojan på måndag! detta e min sista helg inlåst:) Jag hade behövt dej till mina kommande utekvällar du sminkar ju så himla bra!!! Ta hand om dej! Kramisar

2008-11-22 @ 02:41:56
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: anna

Du ser i alla fall väldigt fräsch ut!

krya på dig.

Postat av: jenilita

hej gumman tack va glad jag blir! såg ditt senaste youtube klipp med glittret men kunde inte kommentera där ! Du e verkligen jätte jätte duktig!! lär mej massor ifrån dej ja ska skriva ett inlägg om dej i min blogg och tips andra om dej men hinner inte nu tar det imorgon, ha en underbar kväll o rolig glögg afton och du.... desstu mer kläder man har desstu mer valmöjligheter och det spelar ingen roll hur mycket snyggt man har aldrig nått o ha på sej ändå haha bamsekramar jenilita btw du e en underbar människa o älskar din personlighet! hade du bott här hade ja velat träffa dej varje dag! haha

2008-11-28 @ 18:09:27
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0