Utgång..


Ikväll skall jag gå ut.. Det var länge sen sist, så det skall väl bli kul hoppas jag. Visserligen vaknade jag idag helt utan röst och med ont i halsen, men jag känner mej inte direkt sjuk annars, och det brukar jag glömma bort efter några drinkar ändå.
Har köpt hem en flaska Finlandia Grapefruit Fusion (jätte gott, verkligen), städat och frusit is. Vad jag skall ha på mej vet jag inte, men det blir troligtvis nåt svart som vanligt, kanske paljetter denna gång.

I smink väg är jag sugen på nåt i stil med denna blå look från en Versace visning. Jag gillar Versaces runwaysminkningar för de kör oftast på looken jag gillar, alltså rejält sotade ögon och nude lips. Hur läckert som helst tycker jag åtminstone. Bilder på resultatet kommer senare.

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh va kul att du tycker om den,alltid så roligt o få sånna kommentarer.



Have a nice day sunshine!

2008-11-15 @ 16:02:37
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: JeniLiTa

hej clara! ja ska till kicks och bunkra upp lite produkter:) hoppas du hade en jätte bra utekväll!!

vilken är den bästa svarta ögonskuggan du vet som verkligen håller sej kol svart? mitt blir alltid kletigt efter halva kvällen det lägger sej liksom i vecken i ögonlocket när kvällen e slut.

ja har testat flera men svårt att få det o hålla, ja har fet hy med.. har du något bra tips ?? Bamsekramisar Jenilita

2008-11-16 @ 05:43:41
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0