Några av mina looks

Här är smakprov på några av de looks jag gjort på sista tiden.


Påfågel looken. Fick inspiration från mina fjäderörhängen.

Experiment med mina Mac pigment i litet "svårare" färger som röd och orange. Gillade detta eftersom det blev en ganska bärbar look trots de inte helt lätta färgerna.

Brun-guld-svarta "smokey eyes". Min favorit sminkning som jag ofta kör på. För hur man skall fixa detta finns en tutorial på min Youtube sida


En super rosa och glittrig Barbie-look. Fick faktiskt inspiration till detta när jag städade i källaren och hittade en av mina gamla 80-tals Barbies. Haha.


Blå smokey eyes. Även detta finns på Youtube som tutorial.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej clara!

jag hittade dig här då jag spanade efter bloggar! du e så duktig på smink! jag ställer upp som provkanin anytime om du behöver nån! ;)



/maria s.

2008-11-05 @ 13:41:40
Postat av: ClaraW

Tack! Vad kul att du gillade. Modeller behövs alltid så det är bara att kontakta mej om du är intresserad!

2008-11-07 @ 23:28:25
URL: http://fr.youtube.com/user/Clariella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0