Förkylningar och ny party make up..

Jag har råkat på en mindre mysig förkylning för tillfället och känner mej rätt så slö. Är man slö och inte orkar gå ut är det dock ett ganska bra tillfälle att göra litet make up. Har skapat en väldigt typisk Clara look idag. Lagom mörka ögon med litet lösfransar, en hel del highlighter i ansiktet och ljusa läppar. Om ni tycker att detta är fint, så hojta gärna till så kan jag göra en tutorial på det hela på YouTube=)

Har för övrigt använt lösfransar från H&M i medium längd, vilket är en stor favorit för mej just nu. Så himla billiga (39.50 kr) och väldigt snygga!

Kolla också in min YouTube där jag har en ny video på G med litet produkter jag köpt på sista tiden=)

Kommentarer
Postat av: sofia

vad använder du för lim för att sätta fast lösögonfransarna med.. testade med det som skickades med men gav upp med en gång det funkade inte alls.. // sofia

2009-02-04 @ 20:16:09
URL: http://sedigispegeln.blogg.se/
Postat av: Jenilita

Jätte fin bild, ja gillar med dom fransarna prisvänliga och Jätte bra, limmet är till o med okej men ja brukar klippa o dela dom på mitten o bara sätta längst ut på mina fransar för limmet brukar lossna längst in. Ja väntar alltid med att gå till läkaren hehe ja har sjukhus fobi! Men det ser värre ut än va det är.. Vi får se imorgon om det blivit bättre. Sov gott ska kolla in dina klipp imorgon Bamsekram

2009-02-04 @ 22:02:01
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Annika

En fråga: Vilken är den bästa lip-plump (heter det så?), alltså läppglans med svällande effekt på läpparna? Jag har tunna läppar, skulle vilja ha dem fylligare utan ingrepp. Jag har testat IsaDoras, men det händer ingenting.

2009-02-11 @ 15:01:33
Postat av: Anneli

Riktigt snyggt. Skulle bli mycket glad för en tutorial :)

2009-02-12 @ 00:48:43
Postat av: sandra

skulle du inte kunna lägga upp en tips om hur man finast får till fina ögonbryn, när man fyller i dom? själv lyckas jag bara få till antingen jättemörka eller ett rakt fult svart streck

2009-02-12 @ 22:16:50
Postat av: nicole

det kallad billigt skit! jag menar , ska man sminka då ska man använda smink! H&M, mac, max, och allt annat? det kan man inte kalla smink. Om du kanske tror att dior är det största och bästa märket har du såå fel!

2009-11-03 @ 18:39:24
Postat av: din mamma

hörru nicole va använder du då? smink från lidl?

2009-11-21 @ 00:47:04
URL: http://lidl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0