Just nu är jag...

...riktigt ordentligt jävla sjuk. Har legat som i koma hela dagen och först nu börjar jag känna mej litet bättre. Vi får hoppas jag är i form snart, men jag tvekar faktiskt...

I vilket fall som tänkte jag ta och lista några produkter jag är litet sugen på just nu.

1. Givenchy Phenomen Eyes Mascara

Mascaran med den konstiga lilla taggbollen till borste, som sägs göra underverk på fransarna. Åtminstone enligt många på YouTube... Intressant att testa hur det egentligen funkar och om mascaran är svår att applicera hade det åtminstone varit.

2. Limited Editon Ögonskuggspalett från Nars.

Jag gillar ögonskuggspaletter. Det är praktiskt, särskilt om man jobbar med make up. Jag gillar Nars också, väldigt mycke och denna palett innehåller några väldigt fina och användbara färger. Perfekt för mej alltså.

3. Butterfly Pearls från Guerlain

Jag gillar Guerlains metéorites skimmerpuder, men den förpackning jag har börjar bli gammal nu, och det hade kanske varit dags att byta. Kansken till dessa?

Kommentarer
Postat av: michaela

tack för svaret =)

2009-02-22 @ 00:20:45
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: michaela

tack så mkt för det utförliga svaret om läppstift! jag förstod vad du menade o för mig gör det inget om det blir matt, det är färgen jag vill åt! ska testa sen. Får se om jag lyckas få tag i Face seduction läppstiftet =D



tack tack tack att du tog dig tid att svara

2009-02-28 @ 11:57:34
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0