Några sminkningar från sista tiden..

Har precis vaknat och sitter och funderar på vad jag skall äta till frukost.. Finns inte särskilt mycket att välja på, så det blir väl gröt igen..
Tänkte bara lägga in litet bilder på sminkningar jag har gjort på sista tiden, som jag är nöjd med och en väldigt fin sminkning som min lärare Micke gjorde på mej för några dagar sen.

 

Här är en party make-up som jag gjorde på min klasskompis Sandra. Hon blev jätte nöjd, och jag tycker också att dessa färger passar henne väldigt bra.

Tutorial på YouTube på denna look är på G.



Den andra looken är samma look som ett par inlägg längre ned, fast bättre och litet bearbetad. Har gjort en tutorial på Youtube nu, så vill ni veta mer om vilka produkter jag använt och så, kolla då in denna video:  http://www.youtube.com/watch?v=4Q10j_JEo6g


Den tredje sminkningen gjorde jag i skolan på min klasskompis Amanda. Också en väldigt fin och festlig sminkning jag är väldigt nöjd med.

Och så till slut då den sminkning min lärare gjorde på mej. Första gången jag kännt mej snygg i rött läppstift!

Märkte att jag fått in en hel del frågor de senaste dagarna i kommentarerna, och det känns jätte kul. Tänkte göra så att jag sammanställer alla frågor och svaren på dem i ett inlägg imorgon när jag har litet mer tid. Under tiden kan ni gärna passa på att fråga fler saker om smink och skönhet om ni vill det.

Ha en bra Valentines day!


Kommentarer
Postat av: Mamma & Bullen

Superfint! Gillar speciellt första & andra sminkningen. Ska kolla in din youtube :)

2009-02-14 @ 11:25:38
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Gabriella

du är GRYM på att sminka=)

2009-02-20 @ 04:12:35
URL: http://gabriella-y.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0