Nya läppstift, igen..

Jag är inne i en period när jag mest gillar att shoppa grejer för läpparna. Inte konstigt, jag är periodare med det mesta..

Idag var det inte frågan om någon makalös shopping, utan det jag kom hem med var helt enkelt två nya läppstift, som jag tycker att jag behövde till mitt kit. Båda är Rouge Volupté läppstift från YSL, eftersom det är min absoluta favorit bland läppstiften just nu, åtminstone om man vill ha något mjukt och krämigt helt utan skimmer och glitter.
Jag köpte denna gång Nr. 2, som är riktigt ljus beige, med litet rosa underton och Nr.17 som är en klar-röd, men ändå inte en värst svårburen röd färg.

Kommentarer
Postat av: Weronica i Oslo

Jättefina båda två. Jag älskar rött !!!

2009-02-24 @ 23:31:44
Postat av: Lina

Åh, det rosa... så fint! :)

2009-02-25 @ 09:36:28
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: michaela

har du tips på ett bra rött läppstift som är kyssäkta, och var man isf kan köpa det? hoppas =)

2009-02-25 @ 20:32:59
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0