Hemma..

Jag är hemma i Finland nu över helgen och chillar litet. Det känns skönt att vara tillsammans med familjen, och Hero, som jag inte sett på ett tag nu.

Tänkte lägga in några bilder av sminkningar jag gjort på skolan som jag är nöjd med.



Det var alltså några av mina verk, och till sist lägger jag in en bild på mej själv när jag fått en liten makeover av en av mina klasskompisar som jag tyckte jag såg extra fin ut.

För övrigt lönar det sej att gå in på min Youtube nu ifall ni vill se litet nytt material från mej. Jag har laggt upp en del nya videon, bla. om hur jag gör foundation.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-01-31 @ 08:50:04
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad duktig du är! :)



Och din makeover du fick, superfin! Dina ögon passar jättebra i sminkningen! :)

2009-01-31 @ 08:57:24
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0