Nars, ja tack!

Jag har jätte länge letat efter en nätbutik i europa som säljer det berömda märket Nars. Nars används väldigt ofta av både make up artister och många på YouTube. Det går dock inte att få tag på varken här i Finland eller i Sverige, så det gäller att köpa på nätet.
Nars är mest känt för sina rouge, som sägs vara mycket pigmenterade, och allmänt kända som de bästa rougen i världen. Även deras creme ögonskuggor och läppglans används flitigt av diverse make up proffs och kändisar.
 Om detta är fakta eller bara snack skall jag testa nu, eftersom jag precis klickat hem tre Nars produkter för att prova på.


Mina val blev:
1.Rouget Orgasm, som är deras mest kända färg, och som sägs passa all hudtoner från de ljusaste till de mörkaste.
2. Creme ögonskuggan Klondike. Fin ljust mintgrön nyans som passar bra som basskugga och säkert blir fin till sommaren.
3. Läppglanset Turkish Delight. Ett läppglans många på YouTube snackat om, och det ser fint ut och lär passa mej bra.

Nu får vi bara hoppas att grejerna hinner komma till nästa lördag då jag åker iväg till Stockholm.. I vilket fall som kommer jag att göra nåt slags utvärdering på YouTube och här om vad jag tycker om produkterna när jag väl fått dom.

Beställde grejerna från en affär som heter www.hqhair.com


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh! Bra att du recenserar produkterna, för rouget har jag varit nyfiken på jättelänge!

Det finns väl någon duoförpackning med roguet + bronzer tror jag? Den vill jag ha... :)



2009-01-02 @ 19:25:42
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0