Tillbaka..

Hej, jag är back..
Ledsen för att jag inte skrivit nåt på så länge, men det har hänt så mycket nytt och dessutom har jag haft en hel del problem med min internetuppkoppling.
Tyvärr har jag allstå inte kunnat uppfylla några requests och liknade pga. detta. Sorry=)

Hittils har det varit bra och trevligt på min nya skola, och jag har lärt mej mycket nytt. Klasskopisarna är också väldigt trevliga och på det hela taget har det alltså varit väldigt bra. Hoppas att det fortsätter i den riktningen helt enkelt.

Jag har både fått från skolan och skaffat mej själv massor med nya produkter. Så många faktiskt att jag inte kommer att räkna upp dem här haha.
En sak jag vill visa är ändå min Mac palett som jag köpte i torsdags. Jag blev glatt överraskad när jag märkte att det fanns både paletter och refills hos Mac på Åhléns City i Stockholm. Det visste jag inte sen tidigare, ocj jag blev såklart väldigt glad att jag slipper klöpa dessa grejer på olika mer eller mindre suspekta internetsidor utan verkligen kan gå och klämma på dem på riktigt i butik och testa färger och så.

Färgerna jag har i min ögonskuggspalett just nu:
Översta raden från vänster: Beaty Marked, Gorgeous Gold, Surreal och Honesty.
Mittersta raden: Contrast, Jest, Deep Truth, Aquadisiac.
Nedersta raden: Idol Eyes, Green Smoke, Digit och Clarity.  

Kommentarer
Postat av: Isabella

Wow, superprakiskt och smart! Vad kostar en palett och vad kostar skuggorna?

2009-01-21 @ 08:33:41
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Jenilita

ingen dålig samling där:)

2009-01-27 @ 23:04:20
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0