Uppdatering från Clariella..

Jag gissar att ni bloggläsare börjar bli rejält irriterade på mej för att jag ignorerar denna stackars blogg jämnt. Säkert är ni också trötta på att jag gnäller över detta faktum varje gång jag lyckas klämma ur mej ett inlägg... Jag skall alltså sluta gnälla och börja arbeta..

Under mina ändlösa rundor i Stockholms sminkaffärer och varuhus har jag denna vecka funnit tre riktigt fina produkter som jag köpt hem, använt med glädje och verkligen kan tipsa er om ifall ni vill ha något nytt och kul i er sminkväska.

1. Shiseido Mascara Base

Har, som säkert flera av er inte riktigt så långa och fylliga ögonfransar som jag kanske skulle vilja ha. Som tur finns det hjälp att få. Åtminstone litet hjälp..

På YouTube är Shiseido Mascara Base mycket omtalad och jag bestämde mej för att köpa hem den och testa. Och, det funkar faktiskt, fransarna blir litet längre och fylligare när man applicerar mascara basen innan den vanliga mascaran. Dessutom blir fransarna varken klumpigare eller mascaran smular, som jag upplevt när jag använt andra liknade produkter.

2.  Shiseido Hydro Powder Eyeshadow


Eftersom jag ändå var på Shiseido köpte jag också hem en creme/mousse skugga i ljusgult.  Jag gillade även denna produkt väldigt mycket. Den är lätt att applicera, finns i många härliga färger, har trevlig konsistens och sitter länge. En klar ny favorit alltså, och jag skall deffinitvit köpa fler färger till mitt make up kit.

3. YSL Rouge Volupté

Min nya läppstift favorit är det fuktiga och matta läppstiftet Rouge Volupté från YSL. Jag köpte hem det i nummer 1, som är en snygg, men litet obestämbar rosa-beige nyans.
Läppstiftets konsistens är härligt cremig och det doftar väldigt gott. Kul med matta färger som ändå inte ser torra och trista ut på läpparna. Finns i många väldigt fina färger som ni serovan och hylsan är väldigt snygg och lyxig att bära med sej i handväskan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att du e tillbaka med din tips!!!

den där mascaran va ett bra tips för mej tror du ja kan hitta den på kicks? eller måste jag till nk o kolla? Kramis

2009-01-29 @ 00:55:59
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0